Älsklingar!

Tjio,
Hänger i Gråbo för natten... Sweet va?
Lite kärlek från mor o far är aldrig fel!
Min lilla älskling fyller år idag ser du, blir stora tjejen, 11 år!! My god, gud vad tiden flyger!
Min lilla bäbis är så stor, hon börjar ju snart högstadiet! Unbelievable!
Anyways hon fick en parfym o lite stuff av mig, en (vinst)-lott av tina, en cykel av päronen, hmmm två tröjor av ahmed (snygga faktiskt!!) och lite cash av farmor o farfar! Hon blev så himla glad för allting!
Det är min sötnos det!

Tog mig en tur på stan idag också för övrigt!
Ville fira mig själv lite, hoho...! Jag är ju så himla duktig menar jag..
Fcik ju mitt visakort igår, och lönen idag, så jag var ju bara tvungen att sätta sprätt på lite cash.
Vart grymt dåligt med transaktioner där den senaste månaden..hehe.. Wonder why!?
Fick klart köpen till mor o far, till Ahmed, o halva till Sara, då återstår ju den viktigaste såklart, om jag inte ångrar mig o behåller det o ger henne ngt annat.... Haha, det vet jag inte än =)
Har kommit på att det är sjukt jobbigt att byta skrivbord! För tangenterna sitter aningens olika, o det blir himla snett när man letar efter en tangent där.. o så sitter den ett par mm åt ena hållet, o så blir de fel...
Eller helt bytt plats!!! Det är ju det värsta!
På min laptop, så sitter "delete"-knappen mellan space och alt gr... har jag för mig.. Men på vanliga gör den ju inte det... Så när jag klickar på "delete" för o  ta bort ngt snabbt o lätt, så går det åt skogen för den sitter ju inte alls där! Hur ska detta sluta?!! Illa, tok-illa!

Anyhow, ska nog in en liiiiiiiten runda imon igen, ska ju köpa lite klappar åt mor från far... Hoho, han är så rolig, och mamma fattar ju att det inte är han som köpt klapparna, så hon frågar varje jul vem som köpt, o han insisterar på att det är han själv!!! Så hon blir ju lite fundersam, OM det nu är han, varför köper han bara så bra på jul o inte lika tankfullt för övrigt, typ på bemärkelsedagar o stuff?? Det är frågan.
Lurigt, klurigt...!

I love this! Jag älskar att ge bort saker! Det är så himla kul. Lägga ner lite extra omtanke om sina kära, det gör man egentligen för sällan, jag gör det egentligen för sällan...
Så går det när man är ego, men på födelsedagar och jul så försöker jag lägga ner lite extra iallafall... och något uppmuntrande kort någon gång ibland eller när jag kommer på att det var längesen.. Man gör vad man kan! Det är allt man kan begära!

Nu ska jag sova i min nya bäddsoffa.... Stenhård visserligen, så jag får la hoppa lite först, så madrassen mjuknar till! Helt splitterny serdu, inköpt enbart till mig o Tina, till vårt  "nya" rum i källaren..
Jag tror mamma o pappa saknar oss lite granna!!


Me love!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback