Året som gått

Året som gått.

* Vad gjorde du 2006 som du aldrig gjort förut?

Flyttade till en egen lägenhet och hamnade på 1:a hands-kontraktet.. O börja blogga då =P

* Dog någon i din närhet?
  Hmm, relationen till mitt ex? Tokdöd!

* Vilka länder besökte du?
Var ju i Spanien förra nyår, så där var jag ju ett par dar in på detta året. Sedan är det väl bara Danmark, förutom mitt kära regniga Svea Rike

* Vilket datum från 2006 kommer du minnas, och varför?
8 Januari: Guess why?
1 Mars:
Jag fyller år!
25 Mars:
Saras fest, hehe..
Midsommar:
Eller ska jag vara ärlig så har jag glömt =)
2 Augusti: Jag flyttar in, wiiie!
22 December: Världens mest flyt på kvällen!
25 December: Årets skummaste efterfest!
31 December:
Årets sista fest!   =)

  * Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2006?
Jason Mraz - I'm yours. Stone Sour - Through glass. Beyoncé - Irreplaceable

* Blev du kär under 2006?
Kär? Nej inte jag inte.. ;-) Bara lite smått intresserad av ett pyre serdu...

* Vad gjorde du på din födelsedag?
Minns faktiskt inte. Fyllde ju år på en Onsdag. Men let me guess:  Öppnade paket? =)

* Vad hade gjort ditt år mycket mer njutbart?
Det var ganska njutbart, lite små grejjer som störde mig bara, och lite för mycket av det goda kanske?

Just ja, OM damerna hållt sig kvar i stan hade det lätt blitt bättre.. Hehe..

* Hur höll du dig från att bli galen?
jag är galen! Ha, onödig fråga! =)

* Vem var den bästa nya personen du träffade?
Nya personen?? Hmm..Det måste ju helt klart vara Mona på jobbet! En helt underbar människa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback