Dagens inköp: En hit!

Oooh,
Var inne i staden Göteborgs centralare delar idag och fann det perfekta pyntet för nyår..
Nu har jag hur söta placeringskort som helst... Ja, kort sagt så är jag sjukt nöjd!
Jag skall vara så ful att jag gör korten och fotar dem, men inte lägger in dem förrän efteråt.
Allt för att mina sötnosar inte skall se dom i förtid.. Hehe.. Så evil är jag =)

Men ni ska allt få se dukningen o allt sånt därnt.. Fast inte förrän efteråt..
Köpte även ett par chokladbruna lakan o kuddar... Ooh hur sköna som helst!
Kommer ju kännas som om man går och lägger sig i en chokladsäng... Ahh...
Kan det finnas något bättre??


Dagens sång är för övrigt:   Sunrise Avenue - Fairytale Gone Bad

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Det låter härlig med en chokladsäng! GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR JAG DIG!!

Postat av: Damon

Ok, jag har tråkigt och kollar in bloggar som kommenterar hos oss på Tjuvlyssnat.se...Men:
Chokladsäng låter magiskt. Då kan man ta sig en tugga efter sexet, eller när man vaknar hungrig mitt i natten =)

2006-12-28 @ 16:43:48
URL: http://damonrasti.blogspot.com
Postat av: Anna

Men eller hur... Jag är helt såld på tanken själv.. =)

2006-12-28 @ 18:26:22
URL: http://snyggannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback