En riktig hit!!

Tjio
Är sjukt godissugen,
har ätit alldeles för lite julgodis.
Kan vara för att jag egentligen inte tycker om godis, men ändå, hehe..
Summan av kardemumman är att när jag var barnvakt till min lillayster igår, så gick vi bort till Konsum, o handla lite smått o gott.
Tina ville ha ostbågar, Jasmine ville ha glass o jag ville ha chips o dip... Tro't eller ej, men alla fick va de ville ha =) Så vi hade lite tjejmys kan man la säga... Och den här "nya" (???) "Sourcream och Franska örter" var ju sjukt god till tortilla-dipen alltså.. En riktig hit, kan jag lova!

Åh, en sak jag undrar.. Hur gör man texten sådär stor ibland?

Kramen


Kommentarer
Postat av: Lilla Spöket

Är sjukt godissugen nästan hela tiden just nu, snart kommer jag inte i mina jeans!! Funderar på att ha som Nyårslöfte att sluta med godis, undrar hur många timmar det löftet skulle vara....?

Postat av: Anna

Hade det som nyårslöfte ett år, det höll i två år med undantag för nån gång per år kanske... riktigt stolt! Fast jag hade bra backup.. Få din pojke o ge samma löfte o peppa varann =)

2006-12-27 @ 20:46:10
URL: http://snyggannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback