En sjuk dröm!

Hade nog världens mest sjuka dröm inatt...
Alla ansikten i drömmen var utbytta mot ansikten på en person med samma namn, fast i en annans kropp. Sjukt obehagligt.
Vi satt på en resturang som jag vart på med mina damer i Spanien.
Kommer inte ihåg dess namn, men den där "*** al salmone" som Sara alltid pratar om, det är DEN resturangen. Så där sitter jag med mina vänner som har bytt ansikte med sin namne, och umgås.
Helt o totalt underligt!
Sedan var det ngn som somnade med en korvhund i famnen bakom alla stolarna!
Ja just det en KORVHUND!
Den såg ut ungefär som dom där ballongdjuren, en liten sketen tax, med trubbig nos.
Ganska söt faktiskt, fast samtidigt fruktansvärt obehaglig.
Och ett litet pyre jag känner "ringde" och sa att om du frågar mig om sex eller mys så vägrar jag svara dig, men om du vill fråga mig om korvhunden så går det bra.

Jag begriper mig inte på sånt här.
Jag kommer som regel aldrig ihåg mina drömmar.
Men om jag någon gång gör det, så är dom alltid helt sjuka!

Det måste ju vara något

fel i drömcentrat på mig..

Haha... Illa!


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Man kan drömma mycket märkliga saker! Det skulle vara kul om man kunde tyda drömmar. Snygg blogg, förresten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback