Fredagsnöje!!

Haloo
Är nog mer nöjd med alla julklappar i år än något år tidigare!
Finns det ett "Best in test"- för julklappsinhandlare så hade jag vunnit! Lätt!! Hohoo..
Så himla gött att vara klar med allt, o dessutom vara klar med de andras inköp... Fick köpa lite till pappa från mamma idag med, o från pappa till mamma.. himla krångligt, så ville bägge komma hem o titta på vad jag köpt till den andre i eftermiddag... Hur ska detta lösas? Intressant....

Moahha, nu ringde de dessutom från jobbet...
Och jag får förlängt tills min skola börjar.
Annars hade jag slutat nu vid årskiftet! Wie...!
Ibland har man tur alltså!

Ibland får jag bara en sådan lust att ringa en person och bara försvinna från verkligheten.
Vet du vad jag menar? Bara vara med den, och låta allting annat bara försvinna in i ett stort tomt ingenting.
Resten av världen slutar liksom att existera när vi är med varann.
Skumt.

I afton är det dessutom Alias-afton på stan, kan bli intressant.. Jag är den fobiska typen.. Om man kan säga så? Livrädd för rubb o stubb, o Erika är min "halvsyrra" som terroriserar mig o hånskrattar åt mig när jag blir rädd... Kan bli riktigt kul. OM vi lyckas hålla masken.. Hehe.. Illa...

Så nu har jag bara mina i-landproblem kvar...

"Chipsen är för små för att dippa......"
"Jag hittar inte rätt fjärrkontroll...."
"Jag vet inte vilket linne jag ska ha på mig ikväll....."


Hoho... Sometimes even I can turn out to be a lucky SOB!!! *Wie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback