Lista

 Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag äntligen fick fixat min bloggs utseeende hyfsat som jag ville ha det ändå...
 Vad gjorde du kl 8 i morse? Vaknade av att någon ringde fel... Fast det var mer halv 9
 Vad gjorde du för 15 minuter sedan? Började med maten
 Det sista du sa högt? "Tjing" (Sista ordet i ett telefonsamtal)
 Vad har du druckit idag? Gröt till frukost och After eight
 Vad var det senaste du åt? After Eight
 Vad var det senaste du köpte? En klänning, Grå, Görsöt!! Hoho
 Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit tror jag
 Vad är det för väder hos dig just nu? Vitt o ganska varmt..
 Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Givetvvis
 Sover du tungt? Beror på, ibland kan jag sova om någon står o bankar på mitt fönster, andra gånger vaknar jag av; "Aaah, message from the dark side there is...." Medelandesignalen på mobilen =)
 Drömmer du mycket? Aldrig, om inte dagdrömmar räknas?
 Mardrömmar? Big nono
 Det första du tänker på en "bra" morgon? "Jag vill ut o springa!"  Jag hatar o springa för övrigt!!! =)
 Det första du tänker på en "dålig" morgon? "Jag sjukanmäler mig idag, orkar inte......."
 Vilket ämne är roligast i skolan? Går inte i skolan, men Spanska var ju grymt kul.
 Favoritklädsel? Fina kläder. Jeans, kjol, klänning, shorts? Me da igual.
 Favoritlåt just nu? Den där "Mad World" från Gears of  War-reklamen
 Vad ser du om du tittar åt höger? Ut genom vårt vardagsrumsfönster, eller vår soffgrupp osv.
 Vad gör dig glad just nu? Pyret.
 Vad ska du göra härnäst? Forsätta laga mat.. Mums!
 Senaste SMS:et du fick? "Ja idag börjar han nog inse vad som hände..."   Hehe


Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback