Skottskadad...

Alright bara att erkänna..
Jag drömde att D blev skjuten idag, av Marissa i O.C.
Sedan skyllde hon på mig och sprang iväg...
Så då fick jag sitta där med D som för övrigt var skjuten i magen och hade hemska smärtor.
När sedan läkarteamet kom så var J O där med som nån läkare och han blev jättearg på mig för att jag inte hade fixat blödningen bättre. Som om jag vet hur man gör?!
Sedan kom brorsans barndomskompis M o ville att jag skulle gå ut med honom, men honom har jag ju inte träffat på flera år. Så när han stod o pratade med mig såg jag hur D riktigt flinade för att jag sa nej.
Skumma pojjkar!!! =)
Vad slutade det med sen då?
Jo, eftersom jag sagt nej till M trodde D att jag skulle gå ut med honom istället... Men då ringde E. Och allt blev klurigt.

Det är inte lätt med drömmar faktiskt.
Särskilt inte när dom handlar om att "skjuta" några av de man tycker mest om. Och sedan tvingas välja vem man tycker mest om av dem..

Sjukt pigg blev jag iallafall, vaknade ungefär kl 6 i morse och haft problem att sova sen dess. Så jag tänkte; Är klockan ändå nio kan jag lika gärna gå opp. Orka ligga här o låtsas sova för mig själv? =)


Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback