Varför ringer alla när man sover?

Oh my god...
Jag däckade tidigt igår helt slut var jag!
Och tro att varenda människa i telefonen ringde mig då...
Lagom surt.
  • "Heeeej oj sover du? Klockan är ju bara 1 på natten!"
  • "Heeeej, oj sover du? Har du lust o skicka snuskiga bilder till mig i julklapp??!"
My god, och nej jag har INTE lust o skicka snuskiga bilder till nån i julklapp.
Hade jag velat det, så hade du fått det utan att fråga.
Men jag tror inte det var någon som fick det... hoho.. Sorry sweety!

NU har jag iallafall vaknat så nu kan ni få ringa mig.
Ps. Den söte croupiern ringde med, han ska jobba ikväll! Spännande spännande!! Hoho Ds


Hoppas ni hade en underbar jul! Det har jag haft! Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback