Coffeeee...

Aloo,
va ute o rände på Järntorget o krokarna däromkring igår kväll.
Tog mig ända bort till TinTin på en fika faktiskt. Hade dock för mig TinTin låg någon HELT annanstans.. Hmm.. Tänk så fel man kan ha!
Mmmm, kaffet va gott, slank nog ner ett par koppar tillomed. Sällskapet var inte att klaga på det heller, en del helt sjuka diskussioner kom väl opp, o en del helt värdelösa....Tsss, precis som vanligt! Och ej att förglömma, en hel del med skitsnack också... o skvaller givetvis. Vad säger du bejjbi, kalas imon?? det var för övrigt SJUKT kallt igår måste jag erkänna.. Och regnigt!
Usch jag hatar regn, och det var inte ens riktigt regn bara sånt där som är i luften så det blir alldeles fuktigt så man blir helt dyngsur utan att det ens regnar. Mot den sortens regn hjälper inte paraply kan jag lova, vilket va himla synd för ja hade mitt nya fina med mig...=) Men inte ens det hjälpte!
Tur att man har en gosig väst så man slipper bli blöt ändå, hoho...

Jag har kommit på en sak;
Det är himla dumt att säga saker man inte menar.
Det är ju inte så lätt för andra att begripa vad man menar då.
Men på samma gång
så är det himla svårt att säga det jag menar,
för jag vågar inte.

Det är väldigt dumt, och otroligt korkat, men det gör det inte mindre sant.
Vill jag ha någonting så frågar jag aldrig om det.
Så det är väl inte så lätt att lista ut vad jag egentligen vill.
Just nu vill jag ha.... Dig?
I dont know, det beror ju förståss helt på vem som läser. Men jag vet ju att det är sant.

För övrigt... festen blir av! MIi casa, trevligt folk och många olika sorters dricka =)

Kram på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback