Fallen Angel

Pratade men en gammal vän förut..
När blir man egentligen en fallen angel?
När tappar man sina vingar?
När försvinner glorian?
Och när växer hornen ut?
Följdfrågan blir ju då, går det att bli en angel igen?

Har en känsla av att mina vingar är på väg att lossna, o glorian min, den är väldigt mycket på sniskan kan jag tala om.. Än kanske det inte är för sent. Men vem vet.
I miss my partner in crime. Hoppas inte hon fått för sig något dumt nu, vi är ju precis back in business... Hur ska detta sluta?
Fast å andra sidan.. Ska jag bli en ängel igen, så får jag nog låta bli att umgås med henne, annars kommer det sluta illa, och jag kommer bli bästa vän med djävulen.
Fast å andra sidan igen, där är det ju varmt o gött!!

Tåls att tänkas på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback