Girl on a mission!

Snackade med en tjejkompis alldeles nyss, it seems like i have to help her...
Hon vill ha en dejt, en flirt, en typ... hoho.. O jag har bestämt mig för o fixa de till henne., så gott ja kan iallafall =)
Då är ju frågan, ska ja ge varenda söt snubbe hennes nummer eller vad?
Det kan jag iofs göra, det har väl hänt för i vårt lilla gäng att vi fixat pojkar till varann... Men då kan de ju bli lite kinkigt om man inte har samma smak in boys... Du vet vad jag menar.
Mina tjejer o jag har nog aldrig riktigt tyckt om samma typ av pojke, lite underligt. Men himla praktiskt.

I vilket fall, den nästa månaden kommer gå åt till att flirta opp diverse sötingar i Göteborg med omnejd.. Men jag kommer faktiskt ge bort varenda en... så Behave! =)

Godnatt sötisar!


Ps: Någon som har ett lämpligt offer... let me know!!  =)  DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback