Henke o Pierre

Oooh,
Jag är nog sjuk!  Jag har värk i hela kroppen utan att ha jgort nåt speciellt uttröttande!
Jäkla B... Eller så är det helt enkelt bara läge o bli värktablett-junkie för någon dag..
Ska ju ut på stan o träffa mina gamla "parhästar", Henke o Pierre, i afton så då kan jag ju inte dyka opp med krämpor till höger o vänster, då kanske ja skrämmer dom...hehe..!
Shit, dom va de riktigt längesen jag träffade, i somras såg ja dom på klassfesten, men innan dess var det nog flera år sen, tyvärr... Vi som hade så soft på festerna där, minns du Sara? My god!
Snackade även med min lilla Lo igår, hehe... *klappar händerna* Nu blir det kalas tjejor! Ta på er den läckraste klänningen, sminka er till modeller, så skålar vi i champagne?

Fast nu har ja lite ont igen, tror jag lägger mig o sover en stund till, shit, ja somnade ju vid 9 igår... Riktigt skönt, men riktigt illa! Skönt att vila ut dock!

Fann för övrigt mitt nya favvo-ord;  Seghjärnad! O för er trögon som INTE förstod, ska jag även skriva ett exempel på där det används;   Är det bara du som är seghjärnad här inne eller??? =)

Hihi, ingen som går upp emot att kaxa lite på lördagsmorgonen!!
Nädu honey... NU är det kaffe och Ipren som gäller!
Ha de kalas, det ska jag..

Kommentarer
Postat av: STS C

Måste ju säga att jag är imponerad av ditt charmiga sätt att skriva.....
Keep up the good work Anna!
/ C

2006-11-25 @ 16:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback