Ja?

Allio,
Erik den lilla fan kommer till stan imon, Snacka om party alltså!
Han polare, Daniel, (??) bodde visst här med, så vi tre ska la ut o göra stan lite osäker.
Snacka även med Linda idag o hon sa att ja skulle ringa om de blev ngt kalas i helgen, så man får la slå en pling på dan imon =) O Tina har en kompis som fyller år... så de damerna ska la ut o bowla o sen vidare på stan kan ja tro... Så man kanske möter opp me dom en sväng.. O sen skulle visst Per o chalmers-folket ut en sväng med... Så det verkar allt vara rätt många som ska ut o göra av med lite kalorier....ehm!!!

Kan nog bli en hit, får se vart vi drar bara? Kan det bli Nivå månne? eller Excet??  well, det är en senare fråga!

Ikväll då? Ja, jag ska nog ut o fika med en kompis senare, ska väl bara försöka röja lite här först, plocka undan lite disk till diskmaskinen... Dammsuga kanske o plocka in alla kläder ia garderoben o kanske FINALLY färgordna mina topar?!! har ju inte blitt gjort sen jag flyttade in typ... sjuuuuukt irriterande!
Är det möjligt att svara ja/nej på en fråga som innehåller "eller"??   Tex.  Ska vi gå på bio eller ska vi hyra film?  "ja, det kan vi la göra?!"    Kan man svara så...?  Enligt mig betyder det ju bara att "Ja, det låter väl bra båda delarna!"


Så, frågan lyder;   Ska jag ha en het dejt imon, eller ska jag gå ut o dansa?    Svaret lyder;  Ja, det ska jag!


Hepåre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback