Kidnappning igen eller?

Haha,
jag vet inte vad som hände alldeles nyss, men när jag satt på bussen från Spåntorget mot Östra, jepp samma sträcka som puckot "kidnappade" mig på förra veckan.  Så var vi nästan framme vid vagnen, när jag ser nåt vitt skymta förbi i ögonvrån, så ja kollar ut, o ser nån vitklädd person ligga på en vagn eller bår, och blir puttad av en annan som nästan springer med vagnen... Efter kommer 3-4 st andra vitklädda o jagar människan med vagnen... Hallå eller? Var det nån som försökte rymma eller? Himla off i vilket fall, jag tror dom fick fast dom iallafall. Får la läsa om det i gp imon eller ngt.

Gissa för övrigt vem som satt en deg till 1500 pepparkakor, yes det var jag det...Hehe.. Himla smaskig deg dessutom! Vi skall ha pepparkaksbak på onsdag ser du, alla 35 barn o lite föräldrar o syskon o annat löst folk. Kan bli riktigt körigt faktiskt, men men, så blir de.

Nu ska vil till Ikea o handla lite pyssel o sånt, Tina snackade om att hon ville ha lite julpynt, *suck* Så vi får la köpa det då.... Så länge det är svart så kan det vara okejj =)
Orka med rött o grönt o sånt fult!  Hej o hå, vi får se vem som vinner!


kram på dajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback