Nya kort!

Moahha, nu har jag äntligen kommit till skott o beställa mina kort..
Snacka om kärlek, funderar även på att beställta en flifax eller en vanlig kalender iafllafall.
Hade intve det var hur gött som helst, man behöver inte ens skriva in vem som fyller år när, för det är redan inskrivet i den när man köper filofaxen...
Har även beställt nytt visakort, o busskortet kom idag... så det får la bli att traska iväg till passexpeditionen på torsdag o beställa ett Id... Damnit, bara man intve måste vänta i flera veckor, så jag måste gå ut med passet på lördag... Hmm, det återstår att se! 

Funderar även på att kanske platta mitt hår o köra på en svartvit outfit imon på jobbet? vad tror du?
Shit, höll även på att dö i morse.
Jag sitter på bussen vid östra o väntar på att den ska gå, så får jag ett sms:
"Jag tyckte väl att jag såg en trött Anna på bussen"
Jag svarar: Va? Vad menar du?
Då får jag ett till; "Jag tittar på dig nu..."
Snacka om nojjigt!

Usch! Läge o byta nummer snart tror jag...

Godnatt med dig!
Tjillevippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback