Vem är du!?

Vad är detta??
Sitter du o mobbar mig i min egna blogg... *skrattar*
Snacka om tok-evil!
Vadå flyttat till göteborg? 
Är det Erika eller? Örebro?
Men du var ju inte med i Österrike?!
Nån annan som flyttat hit vet jag nog inte.
Nej nu får du ta o ge dig helt enkelt,
berätta vem du är annars får jag krupp!



För övrigt har det vart en sjukt tråkig dag!
Jag vaknade i morse, tokpigg, så ja låg i sängen ett par timmar o försökte somna om, men det gick ju inte.
Så när Tina dök opp o började spela hög musik vid 14-tiden så var det väl inte läge att försöka somna mera..hehe. Sedan är jag rätt så sur över mitt bankkort, det är borta, lika bra egentligen det funkade inte ändå. Sedan är mitt leg borta, kanske lika bra det också iofs, för det går ändå ut om en månad... Men det jag stör mig mest på är att mitt busskort är borta! IGEN! Herregud... hur klantig kan man vara?? Tappa bort ett busskort 2 ggr på en månad är ju inte klokt!

Bä, då säger jag får!

Kommentarer
Postat av: Carl F

Hej Anna! Är du nöjd nu? nu räcker d med ledtrådar :) det e ju Jag!!
Har följt din blogg ett tag nu å du e ju grym fröken!
Har skaffat mig en koja i Linné å knegar som HR-konsult på Volvo. Nice!
Kram Carl :)

2006-11-27 @ 19:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback