Dagens kupp!

Hihihi, vet du vad?
Jag är en lömsk storasyster!
Min systeryster Martina har snackat om att söka till högskolan ja, sedan länge..
Men inte tatt tag i det, ungefär som jag!
Jag sökte visserligen ett par gånger, men det kom alltid ngt emellan som jobb eller någon resa osv!
Men jag började till sist iallafalla...
Nu har jag gjort en ansökan åt Tina, utan hennes vetskap!
Är det evil eller vad?
Men å andra sidan, vill hon inte är det ju bara att låta bli att tacka ja...
Mest så hon vet vad hon kommer in på, eller så..
Okajj?!
Jag tycker själv jag gör henne en tjänst... Undra undra om hon tycker desamma?!
Nu ska jag sätta mig i solen o läsa klart von Wright!
Världens mest ovanliga bok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback