Det finns för många bitar i ett 1000bitaspussel...

Vi fick ett pussel av Farmor o Farfar igår... dom hade kört på det, det hade tydligen legat på deras uppfart..hehe... Anyhow... Det var 1000 bitar i, och det är sviiiiiiiiiiiiiinmånga! hur mycket som helst, helt galet!
Vi har suttit nu i kanske 2 timmar, bakis o alldeles goa och ser allt i rutor med små piggar på.. Jobbigt.
Men vi har iallafall Nästan fått ihop ramen typ... hela bordet är täckt av pusselbitar.
Vad ska man göra? börjar man så får man ju göra klart det, går ju inte annars!

Läste i mobilen i morse, jag fick ett sms typ runt 2 det stod väl nåt i stil med att jag ska flytta ihop med en viss pys jag känner.. Himla go snubbe ändå, Men undra undra vad jag svarade på det...
Var ju ute igår, och man får ju lite hmmm låt oss säga roliga idéer. Helt galet. För det första var det en skum dag, för Johan Johansson ringde helt apropå ingenting o undrar om jag ska ut. Jag hade ju precis öppnat en vinflaska så jag svarade ja, då tyckte han att han kommer över. FRÅN GRÅBO! Så de gjorde han... Vinöppnaren gick föresten sönder... hade precis skruvat i den o skulle dra opp korken när jag fick hela "handtaget" i hande men skruven satt kvar. Så jag fick ta min andra vinöpponare som ja inte hitta först, o öppna me den istället. Normalt eller? Skiten är ju gjord för att man ska dra i den eller??! Satt o förfesta ett tag iallfalla o drog in mot stan o mötte opp mer Erik o gossarna från Lidköping. Gick in på Nivå o hade hur kul som helst! Sprang på Erik med håret i ett hörn... Han hade tydligen klippt bort håret men men... Och det visade sig att han o Johan va mindre bra vänner efter en viss incident med ngns flickvän..hehe.. Sånt som händer!

Jag var ju inte normal igår!
Ibland får man bara såna dagar.
Men alltså.. bo ihop?!
Helt galen afton.

Nu ska jag pussla vidare!

Kommentarer
Postat av: Lilla Spöket

Taskiga vinöppnare är djävulens påfund, tro mig! Jag skall dra en snygg historia om just vinöppnare så fort min blogg slutar jävlas och låter mig logga in! :=)
Tack, förresten, det värmde!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback