Lagom, lite för kort, mycket för långt!

Så jäkla roligt vi hade ikväll, var ute med min söta Josefin.. Drog till Linnégatan, men konstaterade att det inte var vårt klientel direkt, drog till Babar softade o tog oss ett par cider o öl... Smarrigt värre.. Så jäkla goa vakter/garderobsnissar där, Love that place! Gick vidare till Nivå... Det tragiska är dock att de framför oss i kön, tjejer, såg ut som oss ungefär blev nekade, killarna i deras sällskap hade tydligen åldern inne men valde att gå ut. Vakten ser på oss o säger; hejsan, är ni två st?! Välkomna in, dörren längst bort!         Hmm hmm hmmm, är det bra eller? De andra kunde lika väl vart samma ålder som oss? Vad fan ser jag så gammal o sleten ut? Alleredan? Hej o hå alltså!
Anyhow, hade rätt kul, MEN satte oss i röda rummet o blev upptäckt av Mr Geek! Suck o stön! Apan satte sig brevid oss o babbla o babbla o babbla.... Hans vänner gick.. Han satt kvar! Ve o fasa! Hur ber man någon gå snällt? Alltså, killar som ser bra ut kan man dissa, för dom kan ta det. Killar som redan ser för djävliga ut, vad gör man med dom? Dissar man dom kanske dom gå o drunkar någonstans? Vad vet jag?! Illa illa... Slapp ifrån han ett tag o pustade ut, finally! För att upptäcka att skapet kommer TILLBAKS! Hallå??! vart tog hjärnan vägen? Vi är inte intresserade av dig?!! Han tjötar på, vi är såååååååå intresserade, eller inte, men han märker nada, Han rör vid mitt lår! Take that hand far away from me! Ler och skrattar och är så glad. Mmm Kul för honom?! Summan av kardemumman, han blir dissad av oss.... Man kan bara vara snäll så länge, han passerade den gränsen, fortsatte traska, sedan brast det... Jag är inte snäll emot alla, bara de jag vill vara snäll emot alltså. Och så är det.

För övrigt! Älskling gullet baby, vi sprang på Carl-Magnus utanför, lite mer kortklippt än du kanske minns honom ifrån Trädgårn. Jag kikade på fanskapet; "Den där känner jag igen! men det är inte jag som hånglat med honom", tänkte jag.... Vem kan detta vart? Har ju bildbevis om det ska vara så alltså, men jag är inte den som avlöjar sånt där på webben=) Alla vet, jag vet, du vet.... Det räcker så! Jäkla bra på att värma opp folk alltså, villig att ge bort sin jacka med faktiskt... Hmm.. Kanske inte läge dock. Kör inte på second hand! Bor tydligen i krokarna runt José aswell, INTRESSANT baby??!

Sprang även på Bergis, as always.... Den människan bor på Nivå lika mycket som jag tror jag! I sällskap av måålvakten i Floda boif, sjukt otippat, men men Floda är inte större är en grop, så varför inte. Inavel som inavel!
Ågren var inte där dock, hade vart intressant!!
Hmm var det ngt mer intressant folk? ja jäklar!
En kille i baren stod o flörtade nåt så enormt! hej o hå, inte många som är SÅ på!!! Tills hans telefon ringer... Jag tjuvkikar, det står; Älsklingen!    *asg*  Vad gör man?! Jag börjar skratta, han blir kalasröd o säger högt; Hej jag hör ingenting, jag ska bara gå ut....... Och försvinner! Hade antagligen gjort detsamma va!
Synd o klaga, men ibland är det kört! Ibland är det inte ens lönt att bry sig..=)

Sprang även på gänget från "hänt extra", nej sötis, jag läser inte den blaskan! De presenterade sig så... Not my fault! De var, hmm, intressanta, hmm, gamla, hmmm, .....underliga! Men men, vi fick oss en go sittplats! Den förbannade norrmannen vägrade dock släppa min hand efter handskaket, och lyckades så smått bränna sönder mig över ljuset tills jag skrek att det gjorde ont! men knappt då släppte han! Norrmän alltså! Har alltid sagt, även om vissa lyssnar mindre väl, att de är mindre nödvändiga! Anyhow, armen är i behåll, utan brännsår, norrmannen försvunnen, dock ej saknad, hmmm.... Resten av hänt-extra-ligan ville la ha med oss på sina paparazzibilder! för övrigt är jag förbjuden att fota!!!!
I WONDER WHY!

Men jag är inte bitter!

Nej nu är det faktiskt läge att lägga sig.
jag ska nog gifta mig imon trots allt,
Härlanda kyrka,
kl 12.00,
då börjar vigseln.
Får se vilka som är där.
Brudgummen sa att han skulle ta taxi.
Jag ska baka bullar.....
Men ett litet bröllop ska nog hinnas med!
Förvänta er inte en knodd inom 9 månader bara.
Jag hade nämligen tänkt vänta tills jag är 25 innan det ploppar ut något sådant iallafalla.... Hmm hmm

Sov gott din tok! Det gör jag! Zzzzzz....Zzzzzzz...... Ja du fattar!!!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Tack för igår gumman! Mycket trevligt!
Då ses vi i kyrkan om en timme då. Eftersom det regnar så skippar jag nog balklänningen, är det ok eller? Och jag tror fortfarande att det kommer en liten knodd om nio månader, allting blir inte alltid som man planerar... ;)

Postat av: Apelsinen

Hum.... nu fick jag mig plötsligt att känna mig som kille som ser förj*vlig ut. Men det var inte jag, jag lovar. Jag har alldeles för dåligt självförtroende för att tafsa på lår. Sådetså!

2007-04-23 @ 11:29:40
URL: http://apfelsine.blogg.se
Postat av: Anna!

Njae det blir ju inte alltid som man tänkt sig.. men men... Jag är inte bitter! =)

Och du apelsinen, jag tror inte det var du faktiskt.. Har kollat in din blogg, o snubben snackade helt annorlunda.. Plus är från en annan del av Sverige.

Frågan lyder; Vad ska jag göra idag? hmm hmm hmm

2007-04-23 @ 14:57:02
URL: http://snyggannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback