Lämna blod och få en plats i himlen??

Ibland får jag ryck och bara känner för att baka helt o massor.
Jag vet det är onyttigt hej o hå, men man KAN faktiskt göra nyttiga saker med, även om de kanske inte alltid blir lika smarrigt som det där andra.... *Tittar med hundvalpsögon på...* Snälla får jag?!
Jag lovar att jag går o tränar imon tidigt!! Är ju ledig hela dagen och ska ju sådär o allting..

I vilket fall, sysslar med Natur o Miljö i skolan just nu... Sjukt viktig fråga faktiskt! Men varför varför varför gör dom alltid undervisningen så jäkla trist?! Orka engagera sig i något som dödar en då?
Nej, nu vet jag inte mera.
Ska ringa sjukhuset boka tid för att lämna blod, jag ska bli blodgivare serdu.. Men då måste man kolla så man inte har aids o sånt först, hemska tanke! Usch usch.. men i vilket fall gött då kan man ju pyssla med lite annat tråk samtidigt... Haha.-..

Jag är rubbad lyssna inte på mig!
För övrigt, snackade med Erik förut, han gnällde lite o behövde uppmuntran o tjurade o sa;
"Ni har alltid bättre väder i Göteborg än vad vi har!!"
"Det är inte sant! tyckte jag... Det är faktiskt regn här med... Det duggar ute..!"
"Jaha, det var ju det jag sa! Här ösregnar det!"

"Ooops!" =)

Men jag försökte ju vara snäll iallafall, kanske kan få en liten guldkant i himlen för det?

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag kanske skulle följa ditt goda exempel och bli blodgivare jag med... Har tänkt på det många gånger men det blir visst aldrig av. Har ju iallafall anmällt mig till donationsregistret nu så lite duktig känner jag mig ändå.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback