Nytt Id-kort på väg?!!

Idag gäller det alltså..
Först ska jag åka på fotografering!
Till mitt nya ID-kort.. moahhaha
Kan ju vara bra att ha ett sådant i vissa lägen, no need to tell.
Och sedan kommer det dyka opp glada släktingar allteftersom dagen lider mot sitt slut.. Kan bli en hit, bör bli en hit, o brukar faktiskt bli bra mycket roligare än man tror =)
Mormor, min lilla mommo fyller 70... wiu!
Inte så ofta det händer minsann!

sedan runt 7snåret dyker mina små hetingar josefin och elin opp...
Får se om det drar till sig lite annat löst folk med.. Eller om vi möter oppmed folk i stan,
I have no idea!
P6 o dom där skulle hålla till i Slottskogen, kan va najs, men det är en bit bort..
Tyvärr.
Nej nu ska jag fixa håret så jag blir fin på min iD-kort de närmaste tio åren..
hej o hå.. Ingen press, nejdå..
Kanske läge o skippa hela alltihopa?!

Hmm tjo o tjim!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback