Oh lovely day..

Ooooh, idag är en sån där underbar dag man bara älskar!
Jag blir så tokglad när jag får sånna dagar..
Det är så härligt att leva, don't you agree honey?
Det är ju bara helt underbart!
Alltså,
ibland tror jag hela mitt liv är fejk.
Men det får jag la inte hoppas va?=)
Trist att jag ska va i skolan precis hela dagen bara...
Hade haft lite annat jag hellre velat göra faktiskt.
Dags för lite Bangles - Manic Monday kanske?
Yes it is!!!

Oooh, gör mig en tjänst.. Le mot åtminståne 5 st du aldrig sett innan.
Leenden smittar!
Och och vi på så sätt kan göra världen lite gladare är det ju kanon!

För den som kräver lite mer utmaning är det 15 st som gäller!
Själv kör jag nog minst på 25.
Min mun är konstant på ett leende idag!
Puss på novsen goding!
Hoppas du får en lika bra dag som jag är glad!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, jag älskar såna dagar =) Fast jag brukar nästan alltid le mot alla jag möter. Har även märkt att det smittar av sig och det är ju väldigt trevligt att mötas av leende människor! Så jag håller med, alla borde le mer!
Puss & kram

2007-04-02 @ 21:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback