Sötsurt Dilemma

Oooh, jag har fått ett sött dilemma..
hur ska jag klara detta?!
Jag o min lilla Erika den söta ska ju utomlands i sommar. PUNKT.

Frågan är ju snarare Var än Om.
Nu ringde Carlos o sa att han antagligen kommer vara i Svea rike över Valborg.
Fniss.
Snakca om att pojken får sig en chock när han upptäcker att alla svenskar är som oss?!
Shit o hjälp.
Anyhow, han tyckte vårt förslag om London i sommar är sådär..
Så la han fram; Om ni åker till Spanien, Málaga, så har ni mig där, de andra känner ni med, ni kan området, ni kan språket hyfsat iallafall, det tar lite tag att komma igång men sen, Ni har strandena tt lägga er på o sola när som, ni har mina kompisar på nattklubbarna som fixar in er o fixar drinkar... osv osv osv osv... Snacka om att London känns pissigt!
Vadå dar vi till Málaga har di två flugor i en smäll, Elin vill på charter typ, vi vill utomlands o jobba. Men Málaga är ju både och! Jag tror iofs vi har bestämt oss.
Pratade med Erika, hon föll för Spanien-skälen lika lätt som jag.
Fan vilka suckers vi är...
Går på såna lätta trix!

Menmen...

Okejj, Så alla som vill är välkomna att hälsa på oss i Málaga i sommar!! hehe
Ska baaaaaaara fixa flyg, boende o jobb först, sen är saken biff =P

Tjing baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback