Chalmers!

Oh bajben bajben, how was I suppoooose to know?
Usch vad jag inte gillar
Brittan!
Men men det ska väl finnas alla sorter, vissa är ju sötare än andra! =)
Anyhow, lön på måndag, fest ikväll? är det en hit?
Skall jag nu gå dit o shaka ass, eller skall jag vara nykter?
Jag tror fan jag kör på nykter alltså.. Sjukt osugen på ngt med alkohol.
Please dear god, var lite snäll ikväll och fresta mig inte =)
Men självklart, just därför blir det la så..
Pack!
Men okej, spring på mig på, hmmm äh jag vet inte vart jag skall i afton..
Chalmers kanske. Det är ju där vi förfestar!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Träsk

Chalmers? Hoppas du hade nolltolerans. :P

2007-08-25 @ 11:03:42
Postat av: Anna*

NOlltolerans? icke! Aldrig hört talas om... Däremot fick jag en ballong och hamnade på asiatisk afton på trädgårn. Väääääldigt otippat må jag säga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback