Familjefest!

Jag surfade runt lite på aftonbladet.
Världens bästa tidning, allt är av högsta kvalitet!
Det uppskattar jag verkligen!
I vilket fall, fann då en artikel som fångade mitt intresse...;

Två bröder, varav den ena inte vågade ha sex med sin flickvän och därför bad sin bror hoppa in istället för honom. UTAN att tala om detta för flickvännen i fråga.
Brodern gick med på detta och flickvännen märkte ingenting på två månader!

Hallå eller!?
Vad är detta?
För det första vara för generad för sex?
För det andra be sin bror, hoppa in som stand-in!?
För det tredje.... uuuuuuh!

Nej sånt ska jag aldrig be min syster göra för mig det är då ett som är säkert!

Kommentarer
Postat av: muddi

aftonbladet är världens sämsta tidning, du lär dig senare i livet.

2007-08-27 @ 16:46:45
Postat av: Träsk

Läste den också i skolan. :] Himla najs deal där tycker jag. Haha, de måste vart ruskigt lika för att det skulle funkat. Sa han nått alls under tiden? Jeje ska intaga lite näringsrik biomateria.

2007-08-27 @ 19:52:45
Postat av: Anna*

Men lilla muddi, hört talas om iroi!? Sucka! Tråkar bör inte skriva här! Gå bara!

Postat av: Anna*

Träsk: Usch jag har ingen aning! Men jag blir riktigt äcklad av tanken! ALDRIG att jag delat med mig av min kille, och speciellt inte till min syster... fräääscht!

2007-08-27 @ 22:31:57
URL: http://snyggannas.blogg.se
Postat av: elin

Och för det fjärde.... hur i helvete märkte inte tjejen något på två månader??! Och varför ifrågasatte hon aldrig att killen skulle gå på toa varje gång de hade sex? Och hur gjorde dom tillbakabytet? Toa igen? Vad hände med den kvinnliga intuitionen?

2007-08-28 @ 00:26:01
URL: http://elinqvale.blogg.se
Postat av: Anna*

Hahahaha. ja du det är frågan.. Inte för att mobba tyskar... MEN DE VAR TYSKAR!!! =) Jag tycker hela historien är så sjuk att det är sanslöst....

2007-08-28 @ 00:26:21
URL: http://snyggannas.blogg.se
Postat av: Träsk

Oj, värsta stormötet här! Diggade "Jag surfade runt lite på aftonbladet.
Världens bästa tidning, allt är av högsta kvalitet!
Det uppskattar jag verkligen!" btw. Fnissade till lite. ;) Såg en annan mkt skum/störd grej på aftonblaskan igår: http://xs118.xs.to/xs118/07352/aftonbladet_ehm_weird_1.jpg :S

2007-08-28 @ 18:51:57
Postat av: Anna*

Haha, jo jag såg den med, men jag vet inte om jag reagerade på samma sak som du dock..Men för att vara lite brutal som jag trots allt är ganska bra på; så är hon 1. Inte min typ av vimmelbildsoffer. 2.Från 08-land! Suck!

2007-08-28 @ 21:03:02
URL: http://snyggannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback