Jag målar, o målar, jag bygger en bil...

O herre jävlar,
min statistik studsar opp och ner som den vildaste bollen. Det lovar jag dig. Helt sjukt.För övrigt fann jag min dagbok igår. Katten också! Nu är jag ju tvungen att skriva ut alla bloggar sen jag startade den och klistra in i dagboken annars kommer jag aldrig veta vad jag gjorde om 50 år när denna sida är skrotad och död. Jämmer o elände! Hur skall detta sluta?! Tror för övrigt jag svalt en fluga för det känns konstigt i halsen! Inte bra inte bra! Ikväll är det då infärgningsfest.. Ehm, lite sent I KNOW! Men vad ska vi göra då? Jag tänkte inte åka till Sjöslaget helt vit! Jag menar, ok, på AG var jag vit, men det var ju bara några veckor efter.. Anyhow, nu skall det bli av i vilket fall! Kan bli gött o alla märken o shit, har ju mailat dem till Linda, som skulle ge dem till Calle, som skulle ge dem till tryckeriet? Himla knepigt detta! Fast jag är inte så himla laddad faktiskt. Tyvärr! Men det är ju sista chansen innan Sara åker till USA, kan ju va sweet o säge hejdå faktiskt. Att jag sedan dessutom lovat mig själv att hålla mig om inte helt nykter så åtminståne nästan till Sjöslaget är ju en annan femma. Det är om 7 veckor från och med idag. Inte så svårt att hålla sig nykter. Men det är svårt att hålla sig nykter när alla andra runt omkring festar som tokar, och ideligen tar tempen på dig (läs mig) om du inte dricker ngt alkoholhaltigt. Var inne på det sk Göteborgskalaset, satt med några vänner vid öltältet vid lilla bommen. De trodde jag blivit knäpp tror jag! Sjukt förvånade blev de iallafall när jag bara beställde in en fanta. Tro att jag inte såg en tår i ögonvrån med när jag berättade om mina planer =P
Skämt åsido, jag känner för att ta en paus. Från allting faktiskt, åka bort ett tag, till London kanske, tokjobba där o komma hem sen. Men vi får se. Det händer så himla mycket här i krokarna jag inte kan missa! Kanske blir något åt det hållet nästa år?! Sedan har jag fått en del förfrågningar om att säsonga... Det kanske kan vara något? Inte för att jag varken gillar snö eller kyla eller något åt det hållet. Men det finns ju after-ski! Men det beror ju lite på om jag skall hålla mig nykter året ut!! Haha... Ajja shit happens!

NU skall jag dammsuga hela min lya, tillochmed moppa golvet, putsa rutorna skiter jag i för det skall regna snart igen säkert! Men disken skall in i maskin, kläderna ner i tvättkorgarna. Jag tror tamejfan det är Kärlek på gång!

Puss på dig goding! Jag är faktiskt lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback