Snacka om tidsvinst! - Jag ligger plus fem timmar!

Alltså du anar inte!
Jag hade världens sjukaste natt, som dessutom verkade vara för alltid.
Jag vaknade, sjukt nöjd med att ha vaknat innan väckarklockan...
Sätter mig upp, tar upp armbandsklockan, och ser förskräckt att skiten är 1400!!
Helvete! Hela min dagsplan pajjad! Lika bra o lägga sig igen!
Nu måste ju stressa om jag ska hinna träna.
Hinna handla.
Laga maten till myset i afton.
Städa iordning här innan kl 18 det blir fan tajt..

Så jag sätter mig här, tänkte gnälla lite... börjar prata med en vän o beklaga mig över att jag inte vaknade innan 1400! Så länge har jag inte sovit på flera år.. och särskilt när jag somnade hyfsat i tid igår.. Sova över 14 timmar, det är inte normalt. Var helt övertygad om att kroppen min försökte tala om för mig att jag var på väg att bli sjuk. Då säger min vän; Vadå 1400 igår?? Nej idag! svarar jag.. Tar mig en titt på datorklockan och börjar skratta. Klockan är ju för fasen bara 9! Illa illa... Hur skall detta sluta Anna?!


Anyhow hörde just en sjukt skön slinga på en låt;

And I'm not jealous, no I'm not.
I just want everything she's got.
You look at her so amazed
I remember way back,
when you used to look at me that way.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback