En enögd docka med ondskefullt leende och en halvt uppäten man.

Okej sötnos,
Nu ska du få dig en inblick (heter det så föresten eller säger man insyn?!! Anyhow...) i en febrig Anna-hjärna.
Jag vaknade igår morse, lite efter 8 och mådde sådär... Otippat, njae inte särskilt med tanke på att jag var ute kvällen innan, otippat dock att jag vaknade så tidigt.. Jag tittar mot mitt skrivbord och där sitter min gosebjörn som jag fick för länge sen. Saken är den att jag ser inte att det är min gosebjörn utan det ser ut som ett barn som sitter där, knubbigt, och leendes, fast det saknar ett öga! Sjukt obehagligt, och jag har ingen aning om varifrån detta missfoster till barn kommer ifrån! Som sagt, klockan är ungefär 8 på morgonen så jag vägrar gå upp, alltså ligger jag kvar o försöker att somna om. Det lyckas inte, kan vara för att jag är livrädd för missfostret som sitter och stirrar på mig från skrivbordet med sitt ena öga, kan vara för en miljon andra saker. I guess I will never know. Allt jag kunde tänka var; Tänk om det är
Chucky!!
Tiden går och tiden går och tiden går.. kl 14 går jag opp ungefär.. Har då försökt somna om för länge.
Det här var alltså igår söndag...
När jag väl la mig på kvällen runt 21 bör tilläggas, somnade jag ganska så omgående. Men vaknar en gång i kvarten hela natten.. Första gången jag vaknade tittade jag på mobilen o tänkte väl att klockan var runthalv 4 eller något.. Men icke sa Nicke! Klockan var kvart över 12, och så fortsätter det, nästa gång jag vaknar o ser vad klockan är, är den ungefär 00.40, 01.10, 01.30 osv osv.. Ingen hel natts sömn där inte..
Men det värsta var nog ändå i morse när jag vaknade och såg min handduk under skrivbordet som jag bara slängt dit.. Frågan är då; Var det vad jag såg?! Big no no. Jag såg ett manshuvud som blev uppätet av en haj, och mannen låg och log. Sjukt! Först missbildade barn och sedan halvt uppätna män? Vad kommer jag se imorgon egentligen?

Jag orkar inte ens engagera mig i att fixa texten snygg idag.
Tugga och svälj eller gå härifrån
Jag är ju sjuk!!

Feber är det värsta som finns, man är där men man är inte där...


Just det när jag vaknade igår, så kändes det som om huden vad ungeför 17 storlekar för stor, den såg ut att passa när jag såg mig i spegeln, och det såg bra ut. Men när jag kände på mig kändes det som om jag kände på gammalt torrt papper, eller en saccosäck eller något annat obehagligt. Det var inte jag. Fast jag såg ju att det var jag. Men det kändes bara i händerna att jag rörde vid mig inte där jag väl rörde... Fattar du vad jag menar? Jag vet inte.. Jag är trött. Nu tar jag mig en bit kaka o lägger mig och myser i soffan. Och dom vill att jag ska bowla ikväll! Shit. Jag vet nog varför. Dom tror det ska bli en lätt match =P Fast jag skall vara ärlig. Jag tänker inte gå.. Jag prioriterar mig själv framför något annat idag. Hårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback