En lite oväntad Tisdag! -updated


Mmmmm,
Kom hem från mitt lilla skrivarmöte med basgruppen för en stund sen.
Verkade vara rätt vettiga grejjer de hade på hjärtat faktiskt, tro't eller =)
Men innan jag smet hem tog jag mig en tripp förbi Wettergrens o köpte mig lite böcker.
De har ju en sån där "sale" nu då va, så det gäller la o passa på, såg att de hade kama sutra till lågpris.
Det intresserar väl de flesta kan jag tro.
Sedan tog jag mig faktiskt en tur förbi Fysiken och införskaffade mig ett kort där med.
Fast när han den lille rolige i kassan sa "Vinka till kameran", så vinkade jag till kameran, men när jag kollade opp ur schemat såg jag att det var en riktig kamera! Surprise!
Så det blev ett lite småpisamt kort, men vad gör man, det gäller ju bara 14 mån... Ehm =P

Oooh håller dessutom på med lite lunch, faktiskt blir det ganka lätt, kycklingbitar med curry och fullkornspasta.

Anyhow.. Jag vet knappt vad jag gjorde mer igår?! Just ja, åkte ju på föräldramöte på min VFU-plats kl 18... Sjukt akut sådant tydligen, alla föräldrar kom o gick lite som de ville med kidsen bland annat o hade väl kanske inte riktigt insett att det fanns regler på dagis, 1-gångs-föräldrar de flesta av dem dessutom. Men det var ganska kul, inledde med att presentera mig och lite sånt, sedan kom 2000 förmaningar från personalen, och sedan var det fritt för diskussion. Hehe.. Bra första intryck av mig? =)
Anyhow, tog mig en snabbis till Chez Amis, och tog mig en cider med folket från aspningen.
Har ju tyvärr missat både denna o förra veckans sådan... =/ Kan ju sikta på nästa veckas? Då var det rest-sittning? Leka kock är ju alltid spännande. Tog dock 9-vagnen hem efter en vild natt på stan(läs 21.00) Kom hem mitt i DH, men var tvungen att lägga mig för att orka upp... Snacka om dödfött, orka somna nio säger jag!

TO BE UPDATED! (pluggdags!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback