I gott sällskap klarar man allt!

Haha,
Idag har jag nog vart på den trååååååååååååååååkigaste föreläsningen någonsin,
Men ett gott skratt förlänger käken som sagt och i äkta fjortis-anda satt vi och skickade lappar under hela förläsningen... Men jag menar om "morsan" kan med o va fnissig o fjantig så kan jag!
Annars har de va helt ok.
Satt på en studieteknik-moj i morse, kan ju va en hit slippa läsa allt allt allt!
Så nu har man nåra knep ändå.
Gött!

Pappi kom förbi o hjälpte mig sätta opp en lampa, hålla på o trixa med el är tyvärr ingenting jag räknar med att göra själv, och skaffa mig afro på köpet dessutom, big no no..
Nej, så nu har jag ljus. Det är väl underbart!?
Har faktiskt inte haft en taklampa sen ja flyttade in i augusti.. Hehe.. Don't ask me why?!
Kan vara läge att läsa världens mest underhållande bok, Lärare av imorgon?
Den ska vara en hit alltså, har bara hunnit med halva, så nu har jag det spännande slutet att se fram emot!

Undrar hur det slutar... *fniss*
Jag är en fjortis idag, då får man lov o fnissa! Jag är i gott sällskap iallafalla =)

Kram på dig goding!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback