Kvällens aktivitet på förhand? En sk "pre-view"?

Ooh, min söta lilla prick =)
Då var det alltså dags för bowling ikväll och en hicka på det.. Kan bli intressant =)
har ju upptäckt att hehe en buss går mellan mig o gamlestadstorget.. så jag lär ju dyka upp 1852, sorry fannybanny.. Men 69:an går ju inte innan. Fast jag kan ju iofs göra ett undantag och vara trevlig idag. Jag har väl lyckats någon gång förr... Idag hoppas jag att mitt alter ego Anna Paparazzi dyker upp, hon ska tydligen vara en hejjare på o fota i tid o otid.. Vilket är ett trevligt tillskott till fotokassan. Många goa partyminnen huh tjejjor?  Och mina byxor kliar, nåt helt fruktansvärt.
Fast det helt och klart läskigaste hitills är ju att jag vaknade med ett armband av små röda ringar på min vänstra handled... Say what? Vad är det för konstiga utslag tänkte jag o gick o duschade... Sedan smörje jag in händerna med handkräm, och som tur var försvann de flesta efter en halvtimme eller så. Nu har jag bara en kvar mitt på "övre sidan" av handleden om du begriper?
Riktigt obehagligt faktiskt.

Köpte mig ett par såna där.. Hmm "tuggnötter"... Vad är det som heter nu igen?
Gröna.. Just det Pistage! Dom är ju så sjukt goa!! Jag har blitt toksåld på dem alltså.
Tur att vi lilla skruttan i vår grupp som "äter opp" skalen,
vi andra snaskar ju i oss kärnorna eller de sk nötterna =)
Men jag köpte ett par i en annan butik en gång, som hade såna där stora saltkorn på sig,
ungefär som salta pinnar... Och DOM var ju för goa asså, dom kunde man ju nästan suga på som en godis. Fast de blev ju himla slajmiga såklart när man skulle till o plocka ut nöten. Men det är en annan femma..
Snackade lite med den käre Saman.. Han tyckte jag skulle sälja biljetter till en fest jag.. Kan jag väl göra ioförsig. Alltid kul o gå på fest, särskilt om man får ngt för det.... *flinar*
Undra undra vad det kan vara!
Blev för övrigt sjukt sugen på att åka... Gissa vart?!! Till Malmö!
Den var det nog INGEN som "såg kommande".
Och av en diffus anledning har jag träningsvärk i magen.
Jag som inte ens börjat träna ännu... Hahaha...
Shit happens!
Anyhow.. ska nog åka o spela lite tennis med min kära Monapona nån dag.. Hon försöker nog fortfarande fixa ihop oss...*tro* Och Linda hade tydligen ute sina krokar för min del med...
Är det så att det är fult att vara singel eller?

Det tycker inte jag.
Jag trivs faktiskt ganska som det. Tro't eller ej! Inga knasiga regler man behöver följa osv osv... Man gör vad man känner för o när man vill. Framförallt så är det ingen som blir ledsen... Eller??

Nej nu har jag ångrat mig igen, Nu vill jag ha fest!
Frågan är när? Alla hjärtans dag? Singelkalas?
Toooooo obvious??
Hmm kanske passar bättre me Fölsedagskalas aningens senare då?
Well i dont know..
Erika den lilla fan kommer ju hem om "3 veckor" till Alla hjärtans dag..
OM man kunde få opp den söta lilla Elin med, så hade det nästan vart en fullträff alltså!

För övrigt, jag hoppas jag inte är sämst på o bowla ikväll =)


Puss på novsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback