Markus Birro, en uuuuuuunderbart glad pojke

Läste ett par inlägg och kommentarsidor på Markus Birros sida och mer agressiv människa får man nog leta efter alltså..
Suck säger jag.
Att ens orka bry sig om sånt där nonsens är, ja jag vet faktiskt inte vad jag ska säga eller svara.
Jag antar att jag inte "såg fajten" från början, men kom väl in någonstans mitt i.
Men herregud, är det bebisar eller vuxna människor vi pratar om?
Ta ett glas saft och en kaka pojkar, så kan vi ropa på era mammor sen och lösa det här!

Saft sa jag! Nu!

Kommentarer
Postat av: Lilla Spöket

Sant, mer saft och kaokr åt dem, så kanske de lugnar ner sig lite, de små liven!

Postat av: Anna

Ja verklish, ibland blir jag bara så trött på folk...

2007-02-04 @ 17:23:53
URL: http://snyggannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback