Skitläskigt!

Världens mest brutala avsnitt av CSI idag tror jag..
Ooooh vad rädd jag var när de hoppade på Greg.
Tina stod o hoppa i fotöljen!
Shit o Pommes Frites!
Riktigt obehagligt må jag säga!
Men det värsta var väl ändå att han mr Britney var med o hette "mr Pig" eller ngt sånt..
Usch, han ser ju ut som om han dykt upp ur ett avlopp nånstans alltså.
Mer grotesk människa har jag inte sett på många år.
Och jag ser massor av folk!!!!
Men men, anyway..
Jag älskar
läskigheter,
men samtidigt hatar jag dem för jag tål dem inte.
Det är illa...
Hur ska jag kunna se på en skräckis om jag inte törs?
Jag älskar skräckfilmer, men de gör mig rädd.
Rädd som sjutton!
Men ändå vill jag se dem,
det är väl underligt?
Och det värsta är ju när jag väl sett dem så blir jag missnöjd för att de inte är lika bra som de gamla hederliga skräckfilmerna. Jag menar, vem har inte bitit naglarna av sig till The Shining?
Uschiamej..
Jag minns en gång jag o min kära Erika var ensamma hemma och satt och såg den filmen... Fönstret bakom ryggen och ett helt stort tomt hus... Fruktansvärt!


Usch nej nu ska jag inte skrämma opp mig,
då måste jag ju sova med Tina eller ringa hit nån..
Och det orkar jag inte!
I do not want a frog tonight...'
Men kanske imorgon?!
Vi får se vad som hamnar på prinsessans altan minsann..

Godnatt min sötnos!
Det här blev ett udda inlägg,
Jäjä..
Shit happens =)


Nattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback