Uppe innan tuppen?

Hehe,
Goddagens!
Jag tänkte sisomså att jag bör la uppdatera här innan jag måste lägga mig, vilket blir snart... Haha, sjukt liv man lever!
Kom upp i morse, faktiskt! Det trodde jag knappt själv att jag skulle klara, men men, fick ju LITE sovmorgon, så jag åkte la hemifrån runt 10 i 6 eller ngt sådant. Mums! Nattmänniska= No more!
Satt väl och sov med ena ögat hela vägen, eller hur att jag drack opp min Yoggi Yalla.. Haha, vet inte ens om jag orkat skruva av korken=)
Kom fram iallafalla, o de va himla najs där... Go personal o söta kids osv osv =) Fast det var ju bara 9 där idag, och 3 ordinarie o så jag... så vi hade la 2 barn var ungefär.. Hehe.. Eller iofs, jag ska väl mest iakta och delta mindre kanske? Eller jag vet inte riktigt, jag gör som alltid, men reflekterar över vad de andra gör mera nu. Klurigt detta.

Sedan drog jag mig in mot city som sig bör eftersom jag inte bor ute i havet, och tog mig en fika med en
vän från klassen, som slutat iofs, efter andra dan, men men jag är inte den som mobbar folk för sånt! Ganska najs, han käkade frukost. Jag åt mellanmål. Vi tog en tur på stan sen... Fick honom att köpa två av mina favoriter; våghals och jaaa, vad det andra nu heter på Designtorget. Lovely, efter lite diverse udda inköp hamnade vi på Indiska och jag köpte världens sötaste klänning, som jag för övrigt såg på den goa Fanny igår.. Svart, tajt över bysten, skärning under, stor kjol och fickor! Lovely, så himla söt! Jag tror jag är kär!
Ibland blir man glad alltså. Tyckte jag ville ha den så jag köpte den. En födelsedagspresent till mig månne? Jaaaa, klart! En dag tidigt men sånt händer ibland, hehe...

Nu blir det la till o läsa lite, stretcha ryggen (note to self: Börja med yoga ditt stela skal!) sedan blir det la till att nana runt 9-snåret (Läs 21.00!). Deprimerande alltså!
Plus att det regnar sånt där irriterande regn man inte kan ha paraply till för det blåser från alla håll och träffar en alltid i ansiktet. Stört!

Godnatt då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback