En Förväntning Som Bara Växer....

Är så härligt ledig idag.. Bara till o ligga o mysa o ta det precis hur lugnt jag vill. Me like very much.
Planen för kvällen?
Hmm... Antingen Softish med systra mig o ta det himla lugnt, eller gå o ta mig en AW med Carl från vart han nu är ifrån, (Österrike....? Hehe ) eller lite halvsoftish med Josefinen, eller dra till andra sidan stan o förfesta med Per? I don't know yet, måste nog ta mig förbi stressen på sysemet då o han den läskige som står där utanför med jättetrasiga ögon och vill sälja tidningar.. Jag är rädd för honom =( Kan ju iofs ta den på Olskrokstorget.. Men orka hoppa på vagnen..Eller i och för sig! Jag kan ju vara lite hurtig idag när jag har en massa tid. Det ska jag vara bestämde jag mig för nu. OM det inte regnar då går jag inte ut =)
Och på lördag så ska jag antaglien dra med syrran till Håkan (min mobbro) o kalasa lite, kanske kusinen Andreas dyker opp, SKULLE ju träffat han på 100 ställen senaste 2 månaderna men de blidde inte riktigt så..  Hehe har iofs vart helt okej ställen, men av någon anledning har vi inte fått våra vänner att gilla samma ställe för kvällen.. Så man kanske hamnar på nästan samma ställe, eller brevid eller mitt emot varann där på Avenyn du vet.. Sjukt störande. Men så är det ju med de flesta om man inte bestämmer med varandra innan man går ut; "Vi går till Nivå o ses där allihopa" jämfört med; "Men vi ses på stan senare ikväll då, ring mig!".
Puckot använder ju båda varianterna, och puckot, det är alltså jag i det här fallet... Illa!
Kan nog bli en riktig hit vad jag än bestämmer mig för att göra.. Det brukar det ju bli =)

Mmmm, fast vad gör jag oppe kvart i 11 egentligen? *gäspar* Går nog o lägger mig o läser en stund.
Min sista helg i frihet u know, sen kanske jag måste läsa stuff, inte lika spännande!! =(


Puss på dig min älskling!  ... Ja på alla andra med! Ni får nog nöja er med en på kinden dock, eller novsen din, välj själv =) 
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback