En spännande romans på g...

Det finns en liten filur vid namn Lukas, som Jag har en flirt med...
Eller rättare sagt en romans om man får tro ryktena.
Vilket Vi ju naturligtvis gör!
Jag har hört det sägas att Jag var otrogen mot denna filur och är nu gravid!
Tro det eller ej. Och Han i sin tur har många mindre positiva berättelser på lager om Mig,
som Han gärna är villig att dela med sig av,
till min kära Vännina!
Men då har Ni ännu inte hört de promiskuösa utlägg
Jag har att delge Er om denna filur...
Mystiken tätnar.
Hur skall denna romans sluta?
Vem eller rättare sagt Vilka är iblandade?
Och Vem är det i slutändan som kommer att bli mest sårad?
Han? Jag? Min kära Vännina?
Eller kanske någon ännu Okänd?


.... Fortsättning följer....

Kommentarer
Postat av: C

hmmm, du vet vad jag har sagt...å vilket nr ville du egentligen ha...:)

2007-01-13 @ 11:08:38
Postat av: Anna

Kan ju direkt säga att jag inte går för att möta någon om jag inte kan ringa personen. Tänk om ja skulle gå fel, vilket jag alltid gör på xet... då tappar jag ju bort dig?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback