Förändringarnas tid...

Hehe, idag är en dag med kluvna känslor!
Det är lite nojjigt att börja plugga igen, var ju ett tag sen sist om man säger så...
Så det ska bli himla skojj o se hur det blir.
Men sedan så är jag väldigt ledsen för att jag slutat jobbet idag.
Lätt sorgligaste dagen på flera år.
Hjärtat värkte när jag gick därifrån nu kl 16.07 och det var inte långt till tårarna...
Kände mig som en liten knatte när jag hoppades de skulle springa efter mig...
Haha... sjukt roligt ändå!
Att man är så löjlig o sentimental =)
Men men,
kanske tar en liten tjötkväll hos Linda imon...
Kan vara trevligt med ett bekant ansikte såhär i förändringarnas tid... Hmm...
O min lilla pluttisgoding på jobbet... Honom har jag inte ens vågat säga till att jag inte kommer tillbaka.
Jag är en hemsk människa.
Men Catarina sa att han redan visste, och att han inte pratar om annat när jag gått hem för dagen...
Att de förstår så väl, trots att det är så små...
Mina små änglar!
Kommer sakna dem massor!! =(

Buhuu...

Kommentarer
Postat av: Lilla Spöket

Du är inte alls löjlig!! Det är ju så man känner när man trivts på ett ställe....!! Det är ju bara ett bevis på att man har känslor i kroppen och trots allt är det något positivt!

Postat av: Anna

Kanske, hehe... Men jag kände mig som en liten flicka som bara väntade på att mamma skulle komma o ge mig en stor kram o be mig komma hem igen...... =P

2007-01-18 @ 21:35:09
URL: http://snyggannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback