Tur i regnet!

My oh my...
Aftonen igår började på topp o slutade på Klara... Blää
Inte ett ställe i min stil.
Det var så kalas serdu, för Jimmy hade skaffat sig en webcam o lekte med den en stund..
Han är sjuk... *skrattar* Så ja o Tina satt o förfestade till hans "deppmusik" o lovesongs o shit o det gick la sådär.. Men men.. =) Sedan skulle jag ta vagnen tio i nio för o möta opp med Erika o José. Men tro att jag kommer 5 minuter tidigare, som jag alltid gör för min jäkla klocka går före! Mmm, o jag som har så jättelångt till min hållplats med. Men när jag kommer ut står det 4 st o svär o surar o plockar upp mobilen o svär igen.
För vagnen hade gått 5-6 minuter för tidigt. Hur surt är inte det? O detta förbaskade droppregn som intve ens är regn bara stora vattendroppar i luften som sätter sig överallt om man nu har paraply eller inte. Vilket jag givetvis inte hade, för det ser inte ut som det regnar, eftersom det ju faktiskt inte regnar utan bara är droppar i luften..=P Bläää, så motvind bort till Munkebäckstorget för o ta bussen eller 3an istället. I motvind. Med små regndroppar rakt i novsen. Störande.
Hoppar på den där förbaskade 17bussen iallafall o José hoppar på o vi åker till centralen .

Så småningom beger vi oss mot Babar, en himla trevlig liten bar. Det roliga är att när vi fått tag på 2 barstolar, o spanar efter en 3e så kommer snubben som lämnade sin stol o gick tillbaka o säger; Du sitter på min stol. Och Josefin blir så paff att hon ger tillbaka den. "Annars brukar det ju innebära att man lämnar stolen om man går bort från den och är borta ca 10 minuter, men han har tydligen bokat den!" Säger hon o muttrar... Vi fick tillbaka den efter en liten stund o även en till Erika.
Sedan kommer hetingen fram, killen vi stått o spanat på ett bra tag. Ja, du tänker rätt. Det var han i den stickade koftan med långt blondt hår. Och vi blir så generade att vi knappt kan uttrycka vår glädje, annat med ett ondskefullt fniss... hihiih... Ibland är jag så evil. Minns dock inte om det var Erika eller josefin som fick äran. Men gud vad stolt hon måste vara!

Sedan när vi väl skulle gå då... Då hoppar vakten in i min kappa o ska med..  Ajja, ska han med så ska han la det?!  O när jag går ut genom dörren upptäcker jag att detta "regn" är kvar i luften. Så jag undrar om han har ett paraply att ge mig, för det regnar ju.. Han lovar o gå in o kika... Då kommer mina sötnosar ut o säger; "Hans kompis att han är desperat, att han levt i celibat i 3 månader...."  Illa! Men ut kommer han iallafall, o frågar om hans kompis sa ngt, o då svarar vi ju vad han hade sagt... Och killen säger; "Fy fan vad han ljuger, jag har levt i celibat i 8.5 månader...!!!" O sen kommer han på vad han hade sagt... Hehe.. ganska kul faktiskt! Men han räcker över ett Siba-paraply som vi med glädje tar emot, vi tackar, niger o ler o sen kilar vi för o möta Sara vid 4:an.

Sedan beger vi oss emot Klaras, och det är väl i den vevan det trevliga slutar.. Alltid skojj att träffa kul folk, absolut! Inget emot varken Sara eller hennes klasskompisar, dom är kanontrevliga allihopa. Men stället ger mig ångest... Långhåriga gubben med tomteslips och hängslen... Skalliga gubbar med åldersnoja som raggar smått... Heltatuerade killar med militärkläder? Inte min grejj... Jag saknar Nivå!

Hoppas det blir en bättre fest idag, förfesten igår var ju kalas! Men det var själva huvudnumret som blev en miss =) Shit happens..hehe
Tjing!


gubbeparaply132928-47

Kommentarer
Postat av: José

Ändå en rolig kväll tycker jag, även om det var lite segt på slutet, o det var värt lite tristess bara för att få se den långhåriga mannen med tomteslips o hängslen, en riktig höjdare;)Men Klaras är helt klart bättre på vardagar.

puss på novsen!

Postat av: Anna

Vi får väl se i vår bejjbi =) Kanske kan få mig att ändra uppfattning... Fast jag är ju ganska bestämd...hehe =)

2007-01-07 @ 14:25:37
URL: http://snyggannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback