En riktigt mysig Onsdag!

Okej okej,
hade en girlinight med tjejjorna
HUR mysigt som helst!!
Gjorde kycklingspett, o quorn till Josefin eftersom hon inte äter kött..
O så hade vi aioli o mums o bröd o kaka o cider för den som orka.. men ingen orka..
Oh my god.. o världens tokmysigaste film; The Holiday!
Så sockersöt att jag blir tokig alltså.
Den killen kan jag äta opp även utan socker...
O när han kommer ut ur sovrummet i slutscenerna...
My gosh!
Ibland får dom till det dom där filmmakarna alltså
Föresten så är det asvarmt här!!
Har haft fönstrena o dörren öppna heeeeela dan,
ändå är det tokigt varmt!
Jag fattar nada?!
Håller jag på att utveckla eskimå-skinn?
Lets hope not!
Anyhow..
From this moment on så har jag det självklara svaret på alla frågor.
Så du kan gott fråga mig igen.
Jag har ändrat mig på alla punkter =)
Vatten är för övrigt sjukt gott!
Drick det om du aldrig prövat!
Det är underskattat... Moahhaha
Jag vet jag är knäpp.
Men jag bjuder på det, för jag gillar nämligen att vara lite upponer..
Fri tolkning på det!
Sedan så är jag även hög på socker från kakan Jose bakade..
Jaa du läste rätt!
Jag bakade faktiskt inte ett endaste dugg idag..
Bara aioli, men det bakade jag ju inte förståss..
HImla gott..
Himla sweet..
En tokigt bra hit I tell you!


Oooh, och nej ingen mera Erik.
Nu får det vara bra.
Orkar inte med sånt där vel.
Och ändrar jag mig igen så skjut mig!
En tokigt mysig kille!
MEN det funkar inte.. inte alls.
I dont know why.................
Jo det vet jag.
Men det säger jag inte till dig?!
Eller gör jag det?
Jag vet inte.
Nej.
As
Att den killen hela tiden ska fucka upp mitt huvud.
I dont know why he does that or HOW!
För övrigt är jag sjukt trött på dessa gothia cup barn som ränner här ideligen.
My gosh!
Bor dom på hotellet eller?
Tur att det bara är en gång om året alltså!
Massa massa massa små as som springer o sjunger ; Alla heter Glenn i Göteborg!
Ja inte jag iallafalla.. jag heter Anna, det står på mitt leg!
Sådeså!
Sedan har jag druckit vatten som en uttorkad kamel.
Liter på liter..
Säkert druckit en 4 5 liter bara ikväll.
Hmm
Himla skumt!
Men å andra sidan, det är ju gott som sagt!
Nej,
Nu ska jag lägga av.
Nu är det dags o hitta på lite bus!
Bus är det jag gör bäst!
Just trust me!
Du ska få se på fan om du är snäll!

Well, det är upp till dig =)
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback