Gubbarna....

Det var 2 gubbar, den ena från england den andra från japan, som hade lite affärer ihop, och dom brukade åka till varandra för olika kontraktsskrivningar och liknande saker.

Denna gång var det engelsmannen som skulle till japan
och efter avslutade affärer så gick dom ut på middag,
men inget speciellt, vilket gjorde denna engelsman besviken,
för dom brukar alltid hitta på nåt roligt event efter avslutande affärer,
men tydligen inte denna gång... Så han gick för att lägga sig rätt tidigt,
men väl på hotellrummet fick han sig en överaskning,
en liten sexig japanska låg naken och väntade i sängen!!!
Han var inte sen att gå loss på henne, och hela natten fick han höra henne skrika:
YAMMA YAMMA HAHA,
och han tänkte hela tiden att det är väl deras sätt att visa uppskattning...

Det gick ett par veckor sen var det japanens tur att åka till England,
och efter avslutade affärer så tog engelsmannen honom till St: Andrews
i Skottland för att gå en runda på världens finaste golfbana,
dom båda var ganska duktig så dom fick t.o.m publik som följde med på deras runda,
och vid 16:e hålet, som var ett par 3 hål, lyckades japanen med det otroliga...
Hole in one!!! Publiken blev alldeles vild,
och engelsmannen tänkte att detta måste jag ju fira ordentligt för att visa min uppskattning
över konstslaget, vänta nu... vad var det den där japanskan skrek...
Ja just det !!! Så han började skrika högt
 YAMMA YAMMA HAHA , YAMMA YAMMA HAHA !!!

Japanen ryckte till och stirrade förskräckt på honom och utbrister -
Vad menar du... Vaddå FEL HÅL??!!?

Kommentarer
Postat av: Träsk

Oj, ett skämt mitt i det ledsna, haha. Du verkar behöva det. :] Stackars japanska.. :[ Vet inte varför jag läser din blogg, men jag gör det iaf när jag kommer ihåg. Den enda och första dessutom (tjuvlyssnat räknas inte).

2007-07-24 @ 16:17:19
Postat av: Anna

Well, du är välkommen... Och ja det här har i sanning vart dödens vecka.. Hoppas aldrig det här kommer att återkomma och att det är slut på elände nu. Jag orkar inte med mer av sånt där alltså... Tyckte ändå att historien va LITE rolig =P O nej, tjuvlyssnat är mer som en "rolg historia sida", i agree =)
Pöss o kram på dajj...

Postat av: Träsk

Uscha låter inte som nån höjdare, har inte haft årets bästa vecka heller. :] Från en främling till en annan: Hoppas det blir bättre snarast för oss båda så mår nog hela gbg bättre. ;]

2007-07-27 @ 05:43:51
Postat av: Anna!

Så du bor i gbg alltså... hmmm..... =))

2007-07-30 @ 16:27:43
URL: http://snyggannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback