Lilla ledsna Håkan


Jag körde all musik jag har på datorn...
Och helt plötsligt dyker denna upp...
Så sjukt ledsam att det gör ont i hela kroppen...
Stackars lilla pyret! Jag tycker så synd om honom..
Lilla Håkan älsklingen!



Och när jag nu ändå snackar om den lille kan jag ju tala om att det här är nog den bästa versionen jag hört av den här sången.. Må vara att den andra är original, men jag gillar den här mer.
So what? jag är från Göteborg, men alla från Göteborg älskar inte Håkan.
Dock tycker jag väldigt mycket om sången... Namne
Äh, skjut mig om du vill. Men då ringer jag polisen på dig =)
Pöss



Åh, älskling, den är ju bara för fin alltså... Mmmmm.. Ibland finns det bara sånt man tycker om alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback