Mitt horoskop...


Läste mitt horoskop;
Visst förstår du din vän, men samtidigt är du sårad över att
hon/han prioriterar något annat framför dig.
Ibland är du väldigt egoistisk,
men det positiva är att du är medveten om den bristen.
 Du är i toppform helt enkelt.

So far so good, okej jag ÄR ego, men läs fortsättningen särskilt första meningen!

 Äntligen har du förstått att det inte är något fel på dig
 ? du är snarare en mycket trevlig prick som
andra människor ska vara tacksamma över att få lära känna.

Haha, som att det där skulle minska mitt ego eller???? =P

Hela juli blir en underbar månad då du växer som människa.
 Du träffar många nya, intressanta personer och
insuper allt som de omedvetet lär dig.
Du har en förmåga att acceptera människor för vad de är
utan att vilja förändra dem ? den kvaliteten är unik hos dig.


Trots allt ett helt okejj horoskop =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback