Det ser bra ut!

Jäkla sjuk kväll..

Men summan av kardemumman är att det jag smitt planer om verkar nu äntligen gå i lås!
Så himla härligt.
Och min söta systeryster var på dejt igår!
De möttes på Hard Rock när vi var ute med familjen, och verkade ju bli godkänd direkt..hehe
Så det är ju kalas, nu var det bara issuen att mötas "nykter" då.. Men fan va het killen var!
Hej o hå, han är asfin!
Ett riktigt kap syrran! Bra där =)
Skulle ju möta opp John i p6 på Noon, men vi kom dit så sent efter matchen så det sket sig för dom skulle gå precis när vi kom.. Ajja, så kan det gå! Men kusinen kom dit med Olof, o Johan kom dit till Tina, och Theo o dom som vi kom med skulle till Ferdinand som var stängt... Hmm.. Anyhow satt på uteserveringen ett bra tag, himla najs. Sedan drog vi till Bryggeriet... Kusinen känner lite folk där... Så satte vi oss vid bordet o tjöta ja, Tina, Andreas o Johan.... Men lite diskret tyckte jag att; Nu ska jag på toa! och Andreas skulle också på toa.... tydligen! ;) Men vi kommer tillbaka snart! Eller kanske inte... Jag lämnade dem där o mysa eller vad de nu kände för, och gick till baren istället.. Väl i baren så beställer Olof in 20 shot! Fatta vad många! Dom var tydligen till mig, han o Andreas.. Ehm.. Tog kanske 3.. Han vägrade ju att tala om vad som var i.. Sedan presenterade han mig för en kille i baren, så jag stod o tjötade med honom en stund.. Om lite allt möjligt. Sedan kom kusinen o Olof tillbaks o sa, hur känns det att vara med i ligan? Det här är ägaren till Bryggeriet, här är ditt kort! Vill du ha något i baren säg bara till honom.. Han fixar!

Ja, det kan ju vara najs =)

För övrigt, den 16e verkar lösa sig.. kanske även nästa helg... Wiu!
Onyktra människor talar om många hemligheter..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback