Omänsklig smärta!

Döden,
det säger jag bara..
Mina fötter tar död på mig.
Men idag är det ändå accepterbart.
Igår värkte dom som jag vet inte vad.
Och jag som ska springa om en timme.
Hur ska detta sluta?
Det är ju värdelöst!
Var på en omsits med p6 igår,
serverade lite o stod i baren o sån shit.
Fattar inte hur Fanny kunde hålla sig så nykter utan att klaga!
Jag fick dö ont i mina fossingar.
Men trots att det var illa på vägen hem,
så var det värre när jag väl kommit hem,
tatt av mig skorna,
och börjat gå mot badrummet för o borsta tänderna.
My Gosh!
Det var längesen jag kännt sån smärta någonstans!

För övrigt, prata inte med vänster munhalva, den är lite värdelös.
Det är lätt hänt att den faller in i någon slags "munkoma", hemsk sjukdom.
Men höger går alldeles utmärkt!
Den harinte drabbats av vreden ännu.

Katchinga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback