The short version!

Så sjuk jäkla helg alltså.
Började i torsdags redan när vi satt på kinan egentligen, o sen gick det ju utför alltså =)
Jag har haft så himla skojj, men men... Så är det.
I fredags var jag hos Matte ändå, satt o spela lite Chicago o bärsa med han o Anders.
Himla goa gubbar ändå...
Riktigt längesen jag träffade dom nu. Ja innan i fredags alltså!
Jag är lite lagom knäpp idag, druckit alldeles för mycket vatten tror jag, hjärnan ligger lite löst till, hehe!
Skvallpar runt lite. Anyhow, det var himla najs trots att jag alltid förlorar i alla kortspel, helt galet.
Jag måste vara världens sämsta på det där alltså.
Tur att vi aldrig spelar klädpoker, jag hade ju vart konstant näck i det sällskapet och det hade jag, tro't eller ej, inte uppskattat...
Hahaha, jag väljer hellre själv när mina kläder ska av. Det var upp till tolkning på det ja.
Men sedan drog Anders hem runt ja... mellan 12 och 02 någon gång skulle jag tro, och Håkan dök opp istället.
Satt o tjöta o softa o sedan gick vi o la oss och sov.
Vaknade o efter lite om o men så åkte Håkan o Matte in till stan o skjutsa hem mig på vägen, i Håkans jäkla Jeep... Hej o hallå, lätt att åka tre i den då?!
Anyhow.. jag kommer hem o fixar lite mat sen tjötar jag med Erik från Lidköping på msn..
Och säger halvt om halvt på skämt; Jamen kom hit ikväll då så festar vi!!
eftersom han inte verkade vara så himla sugen på att vara med på den där pokerkvällen hans grabbar anordnar... Sagt o gjort, han bokar biljett o dyker upp runt 5-snåret..
Där ser man du! Så vi sätter oss här o softar o partar till americas funniest homevideos utan ljud och värsta musiken i högtalarna...
Haha, han är så underbar den snubben, så jäkla rolig!!! =)
Katchingaaa!!
Vi drar la mot Hard Rock runt ja vad var klockan... halv 1?
Inte så himla tidigt iallafall. Klockan är nog närmare 1 när vi väl kommit längst fram i kön.
Vakten frågar; hur gamla är ni?!
"23 och 24!" svarar vi, för det är ju sant..
- Okej, ja fast 23 är ju lite ungt, vi har ju 25 här ikväll.
"Jasså?!" Svarar vi, men 24 är tydligen lagom då eller??
- Har du fyllt 23? frågar vakten mig, och det har jag ju så jag nickar o ler....
- Får jag se på leget då? säger han...
Så ger jag leget, han tittar på det och säger; Fast vi har ju 25 här ikväll.. Men välkomna in!
Men alltså, va??!!!
Snacka om att dribbla bort sig själv..
Det är 25, men 24 är tydligen lagom? 23 är alldeles för ungt, men efter att ha sett på leget är tydligen 23 fortfarande för ungt, men går bra ändå?!
Ehm, jo just det!

Efter ett tag dyker iallafalla Björn upp det lilla trollet..
Så vi irrar runt o dansar o har oss, duv et sånt man gör när man är ute, det var lite "live-sång" med schlagertema o allmänt trevligt...
Jag va sjukt sugen på o bowla, men det såg lite skumt ut... Så vi skippa det =)
Körde lite rally istället o bara allmänt sepa oss.. Jag är en sjuk människa, och i Eriks sällskap blir jag väl inte normalare haha...
Såg för övrigt igår morse när jag kollade igenom mobilen efter skickade mess, j
a jag har den vanan att skicka massa dumt när jag inte är helt nykter...
kan iofs få för mig o skicka lite dumt nykter med. Men risken är ju garanterat större när flickan är onykter!
Tyvärr!
Anyhow, såg att jag skickat ett mess till den andre Erik;
"Du är välkommen alla dagar, även torsdag säger Erik! Puss!"
Och varför var jag tvungen att lägga till, säger Erik?!! Haha, fy vad jag skrattade.. Jag fattar inte ens sammanhanget.. Men nu vet du det. Du är välkommen alla dagar, även torsdag säger erik!

Oooh och gårdagen tillbringades ju framför datorn, med hemtentan över skärmen.
Men det var svårt att starta kan jag lova, halvbakis men på tokglatt humör!
Hela helgen har jag vart på tokglatt humör! Himla gött faktiskt! =)
Men men, den blev skriven, och efter lite "rättning" från likasinnade, dvs bakis o happy people, så skickade jag även in den... Mmmmmmm....
Fast vi skulle skicka en kopia till alla i basgruppen så jag skrev "hej alla godingar!",
 dock glömde jag att jag lagt in kopian till vår seminarielärare i samma mail.
Hoppas hon inte tog illa upp av min familjära ton... Fniss!
Synd om det skulle ligga mig till last framöver?!

Oh my, Nu är jag alltså ledig fram till onsdag kl 9-12 och sedan är jag ledig från det till fredag 10-12 sedan är jag ledig till tisdag.
Vad ska jag nu sysselsätta mig med?! Man kan ju inte direkt åka iväg någonstans eller?



Kanske blir movienight med Jenny idag, imon läser jag hennes tenta, o skriver ner lite kritik...hehe.. På onsdag är det ju schlagerkalas o jag fixar la musica! Lovely! Torsdag fika med madamerna? Fredag, jobbfest?! Det är ju frågan det... och lördag är det omsits för gammalt p6folk och jag skall se ut som en mupp! Illa illa illa....
Får la hoppas det blir lika najs som jag vill ha det... Jag saknar (C)

Du för övrigt alltså, jag pratade med en jag känner på msn, men det visade sig vara ngn annan nämligen exet till den personen, och jag får tydligen inte säga det till den personen jag känner, jäkla störande! Åååh att jag alltid ska säga massa dumt. Fast jag säger inte vet det är, för jag tror du redan vet det?! Du är himla skum iallafall.
Tjing bejjbi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback