Blåmärken och Bowling!

Aj aj aj..
Jag har upptäckt diffusa blåmärken på mitt vänsterlår.
Ser inte bra ut, inte bra ut alls!
Sjukt obehagligt.
Att jag skall ha så lätt för att få blåmärken då..
Ser ju ut som att jag blir misshandlad var o varannan dag!
Fast det var himla mys i Jönköping faktiskt!
Såg både en o två filmer, käka lite gott o drack lite gott med och åt glass!!!!
Jag är så himla busig =)
Hade en kanon-time!
Så var det ju dags att åka hem då såklart!
Riktigt trist kan jag lova.
Inge kul alls.
Så skulle jag dessutom sitta mitt emot en man som sett sina bästa dagar, och det var inte nyligen!
Men men, tydligen bara 8 stationer mellan Jkpg o Gbg, den du!
Det hade du ingen aning om va?

Nu ska jag sätta mig med tentan en stund...
Sedan ska jag nog gå o bowla med Matte skulle jag tippa på.
Kan bli najs!
Bye bye baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback