Du är bara lurad!

Alltså seriöst.
Jag har tröttnat på det här miljö nu faktiskt.
Det är viktigt I know!!!
Men det är faktiskt sjukt tråkigt att veta att jag inte kan äta någonting för då får jag i mig det och det giftet vilket dödar mig. Det är inte heller så himla ball att lyssna på att alllt vi gör för att förhindra miljöförstöringen antagligen inte kommer att ge resultat förrän om 30-100 år som tidigast och det går inte heller att veta om det redan är för sent.
Eller att vi MÅSTE minska hur mycket av jordens resurser vi brukar IDAG, för att slippa tvingas minska om 10 år av tvång för att det är slut!
Jag är trött helt enkelt.
Men jag får väl fortsätta, jag lär ju dö oavsett, men jag kanske får leva lite längre om jag pantar min förbannade pet-flaska! Suck.
Som för övrigt inte alls blir en ny pet-flaska, utan en fleecefilt.
Som att det är så jäkla snyggt då!!! Not!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag förstår vilken föreläsning du har varit på, känner igen det där... Man blev ju nästan deprimerad efteråt... Men, men, man får väl göra så gott man kan, och ibland kan man inte låta bli att käka lite solrosfrön, det är ju så gott!

Postat av: Anna!

Så trött jag blir... usch.. Den här kursen var värdelös!

2007-05-16 @ 22:06:32
URL: http://snyggannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback