En reflektion av livet

Alltså,
jag är så sjukligt förutsägbar.
Bara för att det är grått väder.
ÅTERIGEN!
Så mår jag apkasst och blir übertrött.
Det är intressant samtidigt som det är ett oerhört irriterande faktum.
Min vitlökar verkar inte må så särskilt bra faktiskt.
Vet inte vad det är för fel på dom!
Hur odlar man vitlök egentligen?
De bara hänger där o slokar.
Tråkigt.
Frågan är då vad planen för i afton är?
Jag har nämligen kommit på att jag lovat grejjor det kan bli svårt att hålla.
Kan det vara så att jag har för många ord och för liten hjärna?
Snackade med Kivi igår för övrigt.
Jag lär ju behärska konsten att ordbajsa till fullo om ett tag.
Nu verkar jag mest vara novis på området.
Sedan vet jag inte om jag håller med om det i och för sig.
Jan anser mig vara rätt duktig på det området.
Sedan att jag väljer att göra annat än att låta munnen gå konstant.
Det är väl en annan sak måhända.
Det gör faktiskt inte lika ont i mitt ögonbryn längre.
Det var benet som värkte här i flera dagar så fort man rörde vid det.
Nu är det mest lite ömt om jag trycker till.
Så min plan är att låta bli.
Att det sedan är oerhört svårt för mig att låta bli blåmärken och som i det här fallet andra ställen med smärta.
Det kan ju vara en fråga för min framtida psykolog.
Fick även ett hot/löfte om att Håkan skall komma hit med sina terrorister i helgen.
Kan bli najs.
De är ju rätt söta de små liven.
Den yngste vill man ju bara äta opp.
Så himla go unge!
Och så blåser det.
Jag sitter här och tittar ut.
Det är inte den mest underhållande syn jag har haft.
Jag gillar inte det dunkla vita ljus som kommer.
Jag gillar det klara skarpa.
Att jag sedan använder solglasögon.
Det beror på att mina ögon är för veka.
Plus att jag inte tänkte skaffa mig "hud-cancer" i ögona mina.
Bara så ni vet.
Jag ska skaffa mig en bonne-dialekt.
Hemska tanke va?!

Nej läge att börja städa.
En syssla jag har försummat till förmån för min ooooooooooooerhööööööööört "lyckade" hemtenta.
Det var något av det värsta jag någonsin skrivit.
Inte för att materialet erbjud några finurligheter heller.
Men kuggar jag den tentan.
Då är det stor risk att jag hoppar av.
Defenitivt.
Aldrig att jag skriver den en gång till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback