En underlig dröm..

Okej jag hade nog världens mest sjuka dröm inatt alltså..
Jag drömde att jag var ute med p6, och skulle kapa ett träd, ungefär lika stort som en liten villa..
ca 30 m brett och av detta tog man enorma "plattor" där man karvade ut konstverk ungefärsom en slags tavla!
So far so good.. Men samtidigt som hälften var o högg ner det här trädet i olika plattor, var den andra hälften och lagade mat.
Helt plötsligt kommer Sara och säger att Mary sagt att jag skall hjälpa till med serveringen.
Men jag var ju upptagen där med plattorna så det fick vänta ett tag...
Då kommer Mary ut från köket, helt spritt språngade galen och ger mig en smäll på ögat!
Hon gapar och går på helt hysterisk....Innan hon försvann in i köket igen.
Då förklarade Plate att det är ingen fara; Hon är bara gravid =)
Jaja, som att DET är ett bra skäl =)

Well, till råga på allt har jag en blåtira.
Fast Tina gav mig den.... morr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback